Helga 5. og 6. desember 2015 arrangerer vi klubbmesterskap i Bodø BTK. Dette vil gå av stabelen i treningshallen vår ved gamle Bodø lærerskole.
Foreløpig har 25 spillere sagt at de deltar, fem er ikke bekreftet. For at flest mulig skal få delta, har vi gjort om Damer Eldre Junior til Damer Åpen og Gutter/jenter 11 er blitt Gutter/jenter 13.

Deltakerlista finner du her.
Påmeldingsoversikt finner du her.

Tidsskjema
Lørdag:
Kl. 10.00 Herrer Eldre Junior – puljespill
Kl. 10.00 Damer Åpen – puljespill
Kl. 12.00 Herrer Eldre Junior – sluttspill
Kl. 12.00 Damer Åpen – puljespill

Kl. 14.00 Veteran 35 – puljespill
Kl. 14.00 Gutter/jenter 13 – puljespill
Kl. 16.00 Veteran 35 – sluttspill
Kl. 16.00 Gutter/jenter 13 – sluttspill

Søndag:
Kl. 10.00 Gutter 15 – puljespill
Kl. 10.00 Jenter 15 – puljespill
Kl. 11.30 Gutter 15 – sluttspill
Kl. 11.30 Jenter 15 – sluttspill

Kl. 13.00 Herrer Åpen – puljespill
Kl. 14.30 Herrer Double – Cup.

Merk at starttidspunktene kan bli endret, det kommer an på av- eller påmeldinger som kommer.
Husk å møt senest en halvtime før klassetart og vær forberedt på å dømme etter man er utslått.

Reglement:
Det spilles best av 5 sett og og det spilles 3- eller 4-mannspuljer med påfølgende sluttspill.
Evt. B-sluttspill kan bli aktuelt, avhengig av antall påmeldte.
Timeout er tillatt, men ikke coaching, ellers følges NBTFs reglement.
Det spilles med hvite ***Xushaofa-plastballer.

Det er kun tillatt å spille i én klasse pr. pass.
Tidsskjema settes opp etter at påmeldingene er kommet. Må finberegnes, da vi kun skal spille på 4 bord i hallen.

Startidspunkt begge dager er kl. 10.00, hallen åpner kl. 09.00.

Påmelding:
Er det noen  Send e-post til undertegnede helst i god tid før det.
Vi tar kr 50,- pr. person pr. klasse i startkontingent, double kr 25,- pr. pers (kr 50,- pr. par). Denne betales ved ankomst hallen på lørdag.
De som deltar skal ha betalt medlemskontingent i Bodø BTK før stevnet starter.

Stevneansvarlig er Espen Wiik og overdommer er Rolf Olsen.

 Foresatte oppfordres til å komme å se på og er det noen som ønsker å lage kantine så er det flott.

 Velkommen skal dere være og vi håper på god deltakelse!